Tuesday 27 December 2022

24/9/2022 Saturday

 24/9/2022 Saturday

教週六上午的課,
早上氣溫9°C,
八點前出門口行過對面馬路車站等巴士,
課九點半開始,車程15分鐘可達,
提早出發只因我不喜歡急趕,
而且巴士班次同路況都係變化難料,
但係,等車食風會令我不由自主發抖,
心想好彩我只係代課(仲有下週六早上),
當然我負責的黃昏晚課完成後,
都面對天黑巴士班次疏嘅狀況,
但係兩種等待相比,
返工vs放工心情唔同嘅~
無可否認,我比較怕凍,熱同流晒大汗我還可以啦😌(生於亞熱帶+早年完成高溫瑜伽teacher training course 嘅長時間訓練😆
圖片說明:上週,多謝好友代為挑選訂購嘅古董小缽(解憂頌缽)於日前送到,捧在手心的感覺和敲出的音色都喜歡,超開心!
我現有的頌缽不多,也沒打算要大量擁有,但它們隨同我來到千里之外,是各有作用。今日帶埋去教課,純粹貪新鮮而已。結論,這是適合伴我獨處靜心的一員。